Translate

donderdag 29 december 2011

Tegen de somberheid in.

5 opmerkingen:

  1. Wat een toepasselijke tekst, mooi gedaan zo. Soms is het hard werken om tegen de stroom in te zwemmen, of juist je aan de goede stroom over te geven...
    Lieve groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie tekst, maar klinkt wel een beetje somber in deze feestperiode. natuurlijk is het niet voor iedereen feest op deze wereld, zijn er heel wat ongelukkige mensen, mensen die alleen zijn, mensen die amper te eten hebben, mensen die in krotten wonen,.... Misschien is het de bedoeling dat we hier even stil bij staan! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reacties. Het ging eigenlijk om mijn eigen somberheid waarvan ik last heb de laatste dagen. Dat heeft met mijn aandoening te maken. En foto's maken helpt mij daarbij en zo'n tekst om toch de andere kant te zien.
    lieve groet, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat het jou lukt om tegen de stroom in te zwemmen, en het licht te vinden. ik wens jou een gelukkig 2012 met veel liefde en warmte om je heen, een schouderklop als je het nodig hebt, muziek om je op te vrolijken, én veel creatieve fotomomenten! vredevolle groeten, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Hilde,
    Heel veel dank voor je lieve woorden en wensen. En ik merk dat er altijd lieve mensen om me heen staan die me door zo'n periode weer heen helpen. Vanmiddag met een lieve vriendin en mijn hond heerlijk gewandeld en bijgekletst. Dat heeft me goed gedaan. Het Licht komt soms op onverwachte momenten.
    Slaap ze voor straks, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen