Translate

vrijdag 23 december 2011

Goede wensen!

Er is al weer bijna een jaar voorbij en het is omgevlogen. Veel gebeurd, veel gezien, veel gefotografeerd en dat vaak samen met mijn trouwe viervoeters Angel en Doedel, naast ook vrienden die een tijdje met me meewandelden. Ik dank jullie voor jullie opmerkingen, complimenten en commentaren bij mijn foto's en verhalen. Het deed me goed om samen met jullie 'op weg' te gaan en samen met jullie dingen te delen. Het verrijkt mijn leven en ik kreeg er nieuwe vrienden bij. Bedankt!
Ik hoop ook in het komende jaar met mijn foto's mensen te inspireren om te 'kijken en te zien' waar je soms makkelijk 'overheen' kijkt.

Liefs, Wietske

2 opmerkingen:

  1. ooooh wat vind ik dit een leuk kaartje! Jij en Doedel zijn helemaal klaar om een nieuw jaar binnen te stappen! ik wens je vele fijne dagen en heerlijke fotografiemomenten in 2012! Hilde ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Wietske!
    Ik wens jou ook een hele mooie tijd en veel bijzondere wandelingen en fotomomenten toe in het nieuwe jaar!
    Lieve groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen