Translate

zondag 18 december 2011

In de vlucht.


Fijne zondag gewenst!

5 opmerkingen:

  1. Jeetje, je weet niet wat je ziet! Wat is dit fantastisch! Prachtig beeld zo!
    Voor jou ook een fijne zondag!
    Lieve groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeeee, waaaaw! heel speciaal! is deze foto 'gemanipuleerd' of heb je die werkelijk zo getrokken? van waar komt die schaduw of wat stelt die voor? ben echt wel benieuwd naar het verhaal 'achter' de foto! ;-) warme groet en prettige zondag, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel. Deze meeuw heb ik in de vlucht bij IJmuiden vorige week gefotografeerd. Met een filter met speciaal effect heb ik dit erover geplaatst. Heel simpel,maar je krijgt wel een apart effect!
    groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. met de computer heb ik dit filter gedaan. Dat was ik nog vergeten te vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor de uitleg, want ik was wel nieuwsgierig! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen