Translate

donderdag 8 november 2012

The Art of Water, fotokaarten te koop!

Onder deze titel verkoop ik op dit moment 4 fotokaarten met envelop. De prijs is € 1,00 per stuk. Hiervan gaat € 0,25 naar de Stichting Bichis/Bükkos te Houten voor hulp aan Roemenië.
Deze stichting helpt al 20 jaar boeren, ouderen en (wees)kinderen in de omgeving van Bichis/Bükkos in Roemenië. Dit ligt in de provincie Transsylvanë tussen de steden Cluj en Tirgu Mures. De boeren kunnen een microkrediet krijgen om bepaalde investeringen te doen voor hun boerderij waardoor ze beter in hun onderhoud kunnen voorzien. Ouderen die helemaal aan de rand van de samenleving leven, krijgen een aanvulling op hun zeer karig pensioentje, o.a. in de vorm van levensmiddelen. Ook ondersteunt de stichting al jaren het Kindertehuis Emmaus in Bogata. Dit kindertehuis bestaat nu 10 jaar en er worden op dit moment ruim 50 kinderen tot ongeveer de leeftijd van 18 jaar opgevangen. Ze krijgen onderdak, liefde, een warme maaltijd en gaan naar school. Soms zijn dit weeskinderen, maar ook kinderen waarvan de ouders niet in staat zijn om ze te onderhouden, dit door bijvoorbeeld werkloosheid of verslaving. Zie ook www.bichis.nl 


(kaart A)


(kaart B)


(kaart C)


(kaart D)


Wil je kaarten bestellen dan kun je mailen naar:
wietskeotter53 at gmail dot com (dit doe ik vanwege de spam die ik anders op dit adres ontvang). Je kunt natuurlijk ook een reactie op mijn weblog zetten. De prijs is exclusief eventuele verzendkosten.

1 opmerking:

  1. Dat zijn mooie kaarten Wietske en een mooi doel. Ik heb zelf al zoveel kaarten en stuur ze niet zo vaak. Helaas kan ik je dus niet blij maken door ze te bestellen, maar hopelijk heb je er veel succes mee.
    Lieve groetjes, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen