Translate

woensdag 20 juli 2011

Even voorstellen!

Hallo allemaal,

Mag ik me even voorstellen: Ik ben Doedel, sinds gisteren de nieuwe huisgenoot van Wietske. Wietske voelde zcih erg alleen in huis toen mijn voorgangster Angel overleed. Ook was het erg stil in huis. Nu, daar breng ik wel verandering in. Ik ben een jaar oud en woonde tot gisteren in Dronten bij een gezellige familie. Daar was het wel druk en moest ik de aandacht delen met anderen. Hier heb ik alle aandacht voor mezelf en ik moet zeggen, daar houd ik wel van. Angel heeft een hoop ballen achtergelaten en daar speel ik nu mee. Ik kan gewoon niet kiezen, ik wil ze het liefst allemaal tegelijk in mijn bek hebben. Vandaag heb ik een flos gekregen en we doen nu trekkertje, dat vinden we beiden leuk. Mijn nieuwe vrouwtje is best aardig, maar is soms ook wel streng. Ik mag niet op de bank en ik moet netjes naast haar lopen. Maar dat leer ik nog wel, want ik ben nog heel jong. Hier zijn ook leuke honden in de straat en ik heb al een paar keer gespeeld met Truffel uit de straat. Dat was lachen joh! Ik laat nu een paar foto's van mezelf zien in mijn nieuwe omgeving. Er volgen vast wel meer, want ik vind mezelf er best leuk uit zien. Tot ziens! Groeten, Doedel. Ps: Vindt u ook niet dat ik wel wat van Angel heb?



4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en wat heerlijk om te lezen dat het zo goed met d'r gaat een pak van mijn hart en een zorg minder liefs uit Dronten Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je, en voor de nieuwe hond. Een erg leuk verhaaltje zo en foto's. Hij zal het goed hebben bij je.
    Groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mirthe

    Mooie hond Doedel.
    Hij zal snel leren als hij zo jong is.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg bedankt voor jullie wensen. We kunnen het goed met elkaar vinden. Jullie zullen wel meer van haar horen.
    groet, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen