Translate

dinsdag 2 april 2013

Genieten in de vroege ochtend!

Het is altijd spannend of ik tijdens het wandelen in Nieuw Wulven in Houten reeën tegenkom. Ze zijn vaak goed verscholen achter de bomen. Pas als ze gaan rennen zie je ze. Zo ook zaterdagochtend vroeg toen het net licht begon te worden. Even bleef er een staan, voordat ze beiden wegrenden het bos verder in. Altijd weer een bijzonder gevoel van bewondering voor de natuur, wat respect afdwingt. Helaas niet bij iedereen, gezien het afval dat je steeds weer tegenkomt. Jammer is dat. Maar ik laat me het genieten niet ontnemen!





2 opmerkingen:

  1. ik kan me voorstellen dat je daar 's ochtends vroeg op stap bent, bijna trillend van de spanning "ga ik er zien, ja of neen?". en dan..... jaaaa.... de ontlading "daar zijn ze!". vlug wordt het cameraknopje gedrukt, de reetjes zijn op de gevoelige plaat vastgelegd. die dag kan niet meer stuk!!!
    liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze, en een mooi sfeertje zo!
    Lieve groetjes, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen