Translate

maandag 20 augustus 2012

Probleem opgelost!

Door mijn aardige neef Hermen ben ik bij de oplossing van mijn probleem van het uploaden van afbeeldingen gekomen. Ik had Google Chrome geïnstalleerd en sindsdien lukte het me niet om met Google Gewoon afbeeldingen te uploaden. En dat had ik niet bij mijn laptop gedaan. Met dank aan neef Hermen!

Dus hier toch nog een foto van mij op een ansichtkaart die bij mij te bestellen is. De achterkant is blank met alleen de titel "Waterdruppel" en mijn naam als fotograaf erop. Tien voor € 5,00.


Fijne avond verder!
Wietske

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het opgelost is Wietske. Een mooie foto voor een ansichtkaart. Leuk idee.
    Fijne avond nog!
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a really beautiful moment. And you're right like a postcard. Congratulationa!
    Thanks for your comment on my blog. Regarding to your question:
    Hot weather is terrible in Budapest/Hungary nowadays.
    Yesterday was +39C which decreased to +28C till today dawn only.
    Actually it's +38C. According to the latest weather forecast we have to wait for coming cold front till next Monday. Have a nice day!
    Groetjes, Miklos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie manier om jouw fotowerk onder de aandacht te brengen, en dank je wel voor de lieve kaart die je ervan naar mij stuurde!! Ik kom er graag 10 bij je kopen hoor, tot ziens weer. Jaelle

    BeantwoordenVerwijderen