Translate

vrijdag 17 augustus 2012

Kleine wasjes, grote wasjes....

Morgen neem ik met weemoed en moeite afscheid van mijn zeer trouwe wasmachine. Ruim 30 jaar heeft deze trouwe machine mijn was weer telkens schoon gemaakt en gecentrifugeerd.


Mijn laatste was in deze machine!


Nooit geweten dat je zo gehecht kan raken aan zo'n apparaat, maar het luidde voor mij mijn zelfstandigheid in, want mijn moeder deed daarvoor nog de was voor mij. Maar ze krijgt een tweede leven bij de kringloop en ik hoop dat de nieuwe eigenaar nog een aantal jaren plezier heeft van mijn wasmachientje!

4 opmerkingen:

  1. Seems it's a really reliable washmachine.
    Unfortunately the actual "modern" machines won't be able to work such long time.
    Have a great weekend!
    Groetjes, Miklos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, deze bovenladermachines gaan erg lang mee. Zo anders dan de voorladers... Zijn er nog bovenladers te koop eigenlijk? Ik let daar nooit zo op, want ik heb er geen plek voor in mijn kleine badkamer. Nou, hij heeft je trouw gediend. Ik kan me wel voorstellen dat je eraan gehecht bent. Zal wel wennen zijn met een nieuwe.
    Lieve groet, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat aan de wasmachine voor zijn trouwe dienst! super! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen