Translate

maandag 28 november 2011

Geboorte van een website.

Met gepaste trots kondig ik de geboorte aan van mijn website: www.wietskeotterfotografie.weebly.com
En daarmee ook de komst van mijn (eerste) foto-expositie over 'Allemaal mooie mensen', portret van Roemenië, vanaf 14 december in Houten. Spannend om iets jezelf zo kenbaar te maken, maar ook wel leuk.

Roma-jongen in Gambût.
(één van de foto's op de expositie)

Ooit, jaren geleden, zei iemand tegen mij: "waarom doe je daar niet meer mee?", toen hij mijn foto's zag en ik knikte, maar het duurde nog een tijd voordat ik daadwerkelijk mijn ziel en zaligheid ging leggen in fotograferen. En weer kwam dat omdat iemand zei: "waarom doe je daar niet meer mee?" En nadat ik 'gewoon' dingen onderweg ging fotograferen, werd fotograferen iets bijzonders voor mij. Méér dan een uitlaatklep. Het is mijn manier dingen te verbeelden die ik voel en ervaar. En dat kunnen soms heel verschillende dingen zijn. Ik ben veel dank verschuldigd aan mijn hond Doedel en daarvoor Angel, omdat ze steeds trouw op mij wachtten totdat ik weer achter mijn computer vandaan kwam.

Hieronder is een foto van Doedel die geduldig wacht totdat ik er aankom. Ze bewaakt mijn bankje waar ik graag een tijdje zit in de zon om van het uitzicht te genieten.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb net even op je website rondgekeken. Wat heb je dat mooi gedaan. Gefeliciteerd. Ik hoop dat je veel bezoekers zult krijgen die van je foto's kunnen meegenieten. Ik kan me wel vinden in je uitspraak 'fotograferen is voor mij net als bidden'. Zo is het voor mij ook.
    Lieve groet,
    Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat met deze prachtige 'boreling'!!! ik ga er zeker regelmatig eens gaan snuffelen! En succes met de expositie! Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen