Translate

zaterdag 6 augustus 2011

Allemaal mooie mensen!

Onder deze titel is mijn fotoboek van Roemenië verschenen bij Blurb.com. In maart/april dit jaar fotografeerde ik tien dagen lang mensen in hun eigen omgeving. Ik was gast van een predikantengezin in Bichis, Transsylvanië. Daar wordt nog veel Hongaars gesproken omdat Transsylvanië vroeger bij Hongarije hoorde. Via de Stichting Bichis-Bükkös uit Houten www.bichis.nl kwam ik in contact met 'Allemaal mooie mensen'! Het boek (80 pagina's) is te bestellen bij www.blurb.com 




3 opmerkingen:

  1. Ach ja, heel mooi. Prachtige portrettenserie. Hat boek zal zeker de moeite waard zijn. Hopelijk zullen veel mensen ervan kunnen genieten. Succes en een fijn weekend, Mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wietske

    Mooie portretten.
    De eerste vind ik geweldig, straalt zoveel geluk uit.

    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel. Die eerste twee geven mij een glimlach in mijn hart.
    groet en fijn weekend, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen